وبلاگی برای همه اونایی که عاشقن!!!
by : x-themes

هم عاشقتم , هم ازت متنفرم , میانگین که بگیری میبینی برام مهم نیستی !


به سلامتی مادرا که وقتی با جارو برقی میان تو اتاق انگار چنگیز خان حمله کرده..!


من عاشقانه دوستش دارم

و او عاقلانه طردم می کند

منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است


پسر : عصبانی میشی خیلی خوشگل میشی ...

دختر : من که الان عصبانی نیستم.!!

پسر : منم همینو میگم، الان مثه بزی..!!!

دختر : چی میگی آشغال؟

پسر : آها اینو میگم، الان خیلی خوشگلی ....!!


جمعیت جهان = ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر

اگه من بمیرم = ۶,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ نفر

همه ی اعداد عوض میشه ، قدر منو بدونید...


باعرض سلام و خسته نباشی خدمت نیمه گمشده ام ، کدوم گوری هستی نکبت؟؟؟


اگه از خونه زدی بیرون، و صد متر جلوتر یادت افتاد که تلفونتو جا گذاشتی

و بر نگردی برش داری، یعنی‌ تنهایی‌ آقا، تنها...


یه سوال فنی:

چرا "فوت" سرده و "ها" گرمه ؟

مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا "فوت" میکنی سرده و "ها" میکنی گرمه ؟


از نظر هندوانه

تمام انسانها چاقوکش هستند !


ایرانسل در آینده ای نزدیک:

مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟

بچه کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره :-*

مشترک گرامی یه طرح دارم پاییزه یکی سیم کارت بخر ، دوتا ببر

یکی میارم در خونتون یکی می دم به عموتون یکی هم واسه عمتون !

مشترک گرامی کاری باری نداری فعلا ؟ قربونت ایرانسل !

.

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد ....

اکنون نه مشترک هستی ؛

نه مورد نظر ... !!!


 

تویى که میگى : دیگه مثل من پیدا نمیکنى !

واقعا فکر میکنى بعد از تو ، دنبال یکى مثل تو میگردم !؟




†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:هک,ترفند,اموزش,ورودمخفی,چت روم ,اس ام اس, 22:3 |- رها1919 -|

ϰ-†нêmê§